»Vsi učenci osnovnih in srednjih šol morajo imeti pouk na daljavo, zaprli so tudi vrtce.«
»Tukaj govorimo o asistenci, ki jo je treba nuditi mlajšim učencem, od 1. do 5. razreda. Jasno je, da pouk na daljavo nikakor ne more ustrezno nadomestiti pouka v fizični obliki, starejši učenci pa verjetno potrebujejo več nekega nadzora, spodbude staršev, ker učitelj ni prisoten.«
»Težko je govoriti o izvajanju pouka na daljavo, kajti ne moremo računati na to, da bodo učenci to snov doma v resnici tudi predelali, da bi po tem, ko se bo pouk znova začel v fizični obliki, snov samo na kratko ponovili in iz že predelanega pisali test.«
»Učenci si želimo več razumevanja glede težav s programi, napravami in opravili, ki pogosto onemogočajo nemoten potek pouka.«
»Pouk na daljavo ni pouk v učilnici.«
»Želeli bi si, da bi bili učenci v šolskih klopeh, saj je jasno, da učenje na daljavo ne more nadomestiti pouka v razredu, fizične razlage učitelja, neposrednega socialnega stika in podobnih prvin, ki sestavljajo pouk.«
»Pouk na daljavo ni šola.«
»Težava je, ker vsi vemo, da pouk na daljavo nikakor ne dosega kakovosti običajnega pouka. To je izhod v sili.«
»Če bi do tega prišlo, bi morali pravočasno obvestiti starše in učitelje, treba bi bilo reorganizirati pouk. Te stvari zahtevajo svoj čas in po zdravi logiki lahko rečemo, da se po praznikih to ne more zgoditi.«
»Nisem prepričana o učinkovitosti pouka na daljavo, pokazal bo čas.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju